Actualitate

Campania națională „Fructul bun se cumpără repede”: Calitatea înseamnă garantul exportului în Europa

post-img
Campania națională „Fructul bun se cumpără repede”

O serie de panouri stradale menite să promoveze calitatea fructelor autohtone au fost instalate în mai multe localități din Republica Moldova. Este vorba despre campania națională „Fructul bun se cumpără repede”, ca parte a strategiei Asociației „Moldova Fruct”, care are drept obiectiv creșterea calității și competitivității fructelor moldovenești.

„În cadrul campaniei, ne propunem să oferim o imagine clară despre necesitatea menținerii și creșterii standardelor de calitate a producției, fapt care este garantul exportului în Europa”, se spune într-un comunicat al Asociației.

Campania națională „Fructul bun se cumpără repede”


Respectarea standardelor internaționale de calitate și siguranță alimentară a deschis fructelor noastre porțile spre piața europeană. Exportul de struguri, de exemplu, au înregistrat anul trecut o creștere impresionantă de 125%. 

Campania națională „Fructul bun se cumpără repede”


„Dincolo de cifre, vorbim despre producători. Anume ei au investit în modernizarea industriei, în vederea creșterii gradului de standardizare a fructelor și succesul producției pe piața internațională”, se mai spune în comunicatul Moldova Fruct.

 Inițiativa subliniază importanța asigurării calității înalte a fructelor și eforturile noastre continue în această direcție printr-un mesaj clar: fructele moldovenești sunt cartea de vizită a Republicii Moldova. Ele se disting prin calitatea și gustul autentic, apreciat de milioane de consumatori din Europa, iar dacă vindem în Europa, vindem oriunde în lume.

Campania națională „Fructul bun se cumpără repede”

author-img_1

Lidia Gorka

Reporter