Social

Tehnologii moderne și cele mai noi tendințe din industria frumuseții, la „Moldexpo”

Tehnologii moderne și cele mai noi tendințe din industria frumuseții, la „Moldexpo”

„Beauty Autumn, sezonul II", cel mai mare târg de produse cosmetice, îngrijire și parfumuri din Republica Moldova, are loc, timp de patru zile, la Chișinău. În paralel, se desfășoară și "Prof. Beauty", expoziția dedicată specialiștilor în domeniul esteticii. Vizitatorii pot descoperi branduri internaționale, tehnologii moderne și cele mai noi tendințe din industria frumuseții.

La târg pot fi descoperite echipamente profesionale pentru saloane, aparate de masaj și dispozitive moderne de îngrijire corporală, dar și dispozitive de mixare a culorilor pentru păr, bazate pe inteligență artificială, care generează automat nuanța perfectă în funcție de trăsăturile doritorilor.

„Pentru specialiștii în masaj am venit cu o producție largă de 450 de componente, produse diverse, punctiforme, ventuze, mese de masaj. Acesta este bestsellerul companiei, aparatul care are grijă de coloana vertebrală. El masează mușchii, alungește coloana, eliberează nervii presați și acționează asupra organelor interne. Un mic laborator care face 40 de mii de culori. Este o tehnologie nouă, patentată, și e o inovație formidabilă!”


Pe lângă aceste echipamente, vizitatorii pot găsi și produse pentru îngrijirea tenului și părului, dar și o gamă foarte largă de produse pentru extensia unghiilor sau vopsirea și laminarea genelor și sprâncenelor.


„Niște peelinguri care dau efect de botox.  Avem produse din Brazilia pentru păr, ceea ce înseamnă că aducem bucurie tuturor femeilor atunci când au grijă de părul lor. Produsele pe care noi le comercializăm sunt fabricate în Germania, de către o uzină din Germania,  care nu conține TPO, HEMA și alte substanțe care ar fi dăunătoare sau interzise în Europa”.


Cea mai vizitate au fost, totuși, la standurile cu produse coreene, care au cucerit deja 30% din piața globală a frumuseții și sunt tot mai popular și în Republica Moldova.


„Produsele coreene se remarcă printr-o calitate superioară, oferă pielii un luciu natural, iar în Coreea este interzisă testarea produselor pe animale prin lege. Activez în domeniu și am vrut să văd ce inovații mai sunt. Am reușit să cumpăr atât măști, cât și peelinguri. Pentru îngrijire, cât și protecție solară, apă termală, apă micelară, hidrogel de bază care cred că ar trebui să le aibă fiecare domnișoară în trusa sa”.


La eveniment participă peste 150 de companii și 500 de mărci din țară și din străinătate.


ZINAIDA POPA, director, Centrul Expozițional: Aici avem diverse companii atât din domeniul îngrijirii tenului, cât și al medicinei estetice. Vorbim despre make-up și nu doar. Noutatea este că am reușit să-i unim pe toți într-un singur loc, iar în aceste patru zile, consumatorii beneficiază de promoții și reduceri extraordinare.


Expoziția va fi deschisă până pe 2 noiembrie. "Beauty Autumn" se află la cea de-a doua ediție, iar următorul eveniment de acest gen este planificat în primăvară.


REPORTER: GABRIELA SULEAC
Imagine: Artiom Cereseu

author-img_1

Redacția TVR Moldova

Reporter