Social

Premiile „Notorium” 2025: TVR Moldova, printre brandurile de top ale anului

post-img
Premiile „Notorium” 2025: TVR Moldova, printre brandurile de top ale anului

Seară de neuitat pentru cele mai importante branduri din Republica Moldova. Pe 16 mai, în cadrul unei gale grandioase la „Madison Park”, au fost decernate Premiile Notorium 2025. Într-o atmosferă feerică au fost anunțate cele mai importante branduri din R. Moldova.

FTR

TATIANA BUNESCU  director executiv „Notorium Brand Awards”: Publicul este cel care dă notă fiecărui brand şi, respectiv ei cumva au această dorinţă de a se remarca şi, astfel prin această conexiune dintre noi organizatorii, public şi brandul în sine, se lărgeşte aria participanţilor.


Pe scenă au urcat trupa Akord, Vlad Fotescu. Organizatorii au decis să aducă şi valenţe educative la Gala de decernare a premiilor de aceea pe scenă a urcat cu o prezentare şi Veaceslav Cunev. Au fost premiați 117 învingători din toate categoriile.

MARIAN BUNESCU organizatorul concursului, directorul „INTELSTART” şi „Notorium Brand Awards”: „Notorium Brands Awards” e o istorie destul de interesantă unde s-au combinat emoțiile participanţilor, emoţiile noastre şi împreună am reuşit să dăm valoare acelor mărci şi branduri care sunt prezente pe piaţa din Republica Moldova şi le-am pus într-o imagine pe care publicul să le vadă într-o atmosferă de sărbătoare. În mod normal muncesc zi de zi şi ne satisfac dorinţele. Concursul „Notorium” pune accent atât pe companiile mici şi mijlocii, cât şi pentru brandurile consacrate. Oferim o rampă unde pot să se manifeste şi să demonstreze publicului că sunt la justa valoare şi merit să fie apreciaţi şi procurate produsele lor. Prin acest gen de evenimente se remarcă adiţional şi rămân în mintea consumatorilor.


La fiecare ediţie competiţia a fost acerbă. Organizatorii au ţinut să pună la punct un sistem de voting competent pentru o competiţie loială, justă şi corectă, fără posibilitatea de a fi în careva măsură influenţată de terţi.

FTR


OXANA EŞANU avocat, câștigător: În primul rând, este o recunoștință din partea societății, a colegilor, a clienților, a partenerilor care există şi mă determină să lupt în continuare, să fiu un exemplu, să mă dezvolt şi să ajut pe cei care sunt în urma mea să ajungă la același nivel. Chiar a fost o concurență acerbă, de fapt sunt participantă de mai mulţi ani şi de la an la an concurența creşte. La fel de la an la an e şi mai mare şi mai creativă Gala de Decernare? Da, comunitatea se mărește şi oamenii au un interes mult mai mare față de acest eveniment – Notorium, într-adevăr, care adună oameni cu aceleași viziuni, calităţi de lider.

VASILE DOGARI  co-fondator „DIVIN LEMUR”: Pentru noi este foarte important să participăm la Gala Premiilor Notorium. Notorium există deja de 10 ani pe piaţă, ei reprezintă munca, ne reprezintă pe noi, adică munca noastră pe care noi o facem plus promovează ideea, brandul şi numele la fiecare client în parte şi la fiecare partener.
- Cât de greu este să-ţi construiești un nume pe piața din Republica Moldova şi să-l aduci până la înălțimea de brand?
- Este foarte greu, necesită foarte mult efort, foarte multă perseverență plus concurența şi competitivitatea pe piața este foarte mare şi strânsă. Acest moment ne face să depunem efort şi mai mult să să excelăm spre succes.

ALEXANDRU DUBIN director comercial Compania „Gelibert”, câştigător: Brandul „Aqua Uniqa” este unul dintre brandurile noastre, din multitudinea brandurilor pe care le facem. Suntem producători de peste 20 de ani, aducem pe mesele consumatorilor la sute de mii, milioane de consumatori, produse zi de zi, de consumat. Aprecierea aceasta pentru noi, ne dă o motivare în plus de a deveni mai buni, de a crea branduri, de a susţine brandurile care sunt.

CONSTANTIN SOLTAN director al Companiei „Plaisir”, câștigător: E o favoare pentru noi de a fi mai buni. Ne motivează, de n-ar fi o concurență pe piaţă nu am fi mai buni. Asta ne motivează să fim mai buni în ceea ce facem zi de zi, cu o echipă puternică, înțeleaptă. Mai avem zile că-s grele, foarte grele, dar facem tot posibilul ca un desert să ajungă, un Plaisir, ceea ce se traduce din franceză „plăcere" şi logo-ul nostru ne reprezintă cu „gustul adevăratei plăceri” pentru a fi mereu apreciaţi.

RITA SOLTAN director al Companiei „Plaisir”, câștigător: Zi cu zi, muncind străruidu-ne. Reusim. Este o motivare de a deveni tot mai buni, de a face ceva mai gustos si mai gustos, mai dulce si mai dulce.


Și TVR Moldova a fost printre laureații Galei. Televiziunea Română și-a demonstrat calitățile de brand național prin profesionalism, perseverență și dedicare față de public.

ANASTASIA BARBESCU director marketing TVR Moldova: Premiul „Notorium”, pentru TVR Moldova înseamnă o recunoaştere din partea publicului şi mulțumim fiecărui în parte că ne priviţi şi pentru că ne-ați votat. Vă îndemnăm să ne priviți in continuare.


Evenimentul „NOTORIUM”, reprezintă un concurs național, la a zecea ediție, unde participă circa 4000 de mărci comerciale, la 45 de clase și circa 170 de subclase de produse și servicii, care vor fi  recunoscute de public, prin voting securizat şi transparent și ceremonia de decernare a distincțiilor.  


Seara a culminat cu un tort spectaculos de la „Dulcinella”, servit pe ritmurile tobelor, în interpretarea talentatului percuționist Petru Moisei.

author-img_1

Redacția TVR Moldova

Reporter