Sci-Tech

Meta reinventează Facebook copiind Instagram. Ce va fi nou, ce pe cine ajută, de fapt

post-img
Meta, compania care deține Facebook și Instagram
Sursa foto: techbooky.com

În februarie, Meta a lansat o funcție asemănătoare Telegramul, pentru Instagram, numită „canale de difuzare”, care a introdus o funcție de mesagerie unidirecțională în aplicație.

Cum funcționează schimbarea propusă de Meta Le-a oferit creatorilor o modalitate de a-și actualiza urmăritorii fără a fi nevoiți să posteze pe pagina principală. Acum, compania extinde disponibilitatea canalelor de difuzare și aduce funcția și pe Facebook și Messenger.

Creatorii și personalitățile publice cu pagini Facebook vor putea acum să trimită mesaje, inclusiv fotografii, videoclipuri și note vocale, comunității lor.

Este, practic, încă un instrument de mesagerie unidirecțională, ceea ce înseamnă că numai administratorii paginii pot trimite mesaje pe canal, dar participanții pot reacționa la acestea și pot vota în sondaje.

Ce altceva ar trebui să mai știi

Administratorii pot lansa un canal direct de pe pagina lor, iar Facebook le va trimite urmăritorilor o notificare unică pentru a se alătura după ce trimit primul lor mesaj.

Pe baza capturilor de ecran distribuite de șeful Meta Mark Zuckerberg, canalele de difuzare vor apărea în chat-urile utilizatorilor Messenger sub o filă etichetată „Canale”.

Participanții vor primi notificări de fiecare dată când posesorul paginii trimite o actualizare, dar pot opri canalul oricând. Probabil, cei care au ales să nu participe prima dată pot accesa canalul din profilul paginii, așa cum pot și utilizatorii de pe Instagram.

Meta spune că orice administrator al paginii unde funcția este acum accesibilă poate porni un canal, dacă dorește. Funcția încă nu este disponibilă peste tot, totuși, iar cei care nu găsesc încă opțiunea de a deschide un canal de difuzare se pot alătura listei de așteptare.

author-img_1

Cristina Popescu

Reporter