Actualitate

Brandul „Pomul Vieţii” a devenit, în 10 ani, un element-cheie în identitatea Republicii Moldova

post-img
captură foto

S-au împlinit 10 ani de la lansarea brandului de țară al Republicii Moldova - „Pomul Vieții", ce ne reprezintă frumos în lume și a contribuit la consolidarea identității noastre naționale și la atragerea turiștilor din întreaga lume.

Eugen Boico, împreună cu echipa sa, au creat, acum 10 ani, conceptul brandului reprezentativ al țării noastre - „Pomul Vieții”. Așa arăta logoul până atunci, iar noua imagine a fost inspirată din covoarele moldovenești.

La întregul concept s-a lucrat aproape un an, fiecare element are semnificația sa. Ramurile subliniază belșugul și creșterea continuă. Trandafirul- familia și iubirea, iar crucea speranța și pacea.

Acest simbol ne-a reprezentat la evenimente mari, precum Expoziţia Internaţională din Dubai, la Summitul Comunităţii Politice Europene de la Bulboaca, dar este prezent și în paşapoartele cetăţenilor Republicii Moldova.

Brandul „Pomul Vieţii” a devenit, în 10 ani, un element-cheie în identitatea Republicii Moldova.

Conceptul „Pomul Vieţii” a fost lansat pe 20 noiembrie 2014, de Agenţia Naţională a Turismului din Republica Moldova.

author-img_1

Redacția TVR Moldova

Reporter