Social

Sistemul informațional automatizat al Serviciului 112, va fi îmbunătățit

post-img
imagine

Sistemul informațional automatizat al Serviciului național unic pentru preluarea apelurilor de urgență 112 va fi actualizat complet, iar cetățenii vor fi mai protejați în situații de urgență.

Soluția inovatoare “Omda Incident” va fi implementată de compania norvegienă OMDA și va optimiza, în mod crucial, performanța răspunsului în situații de urgență, funcționalitatea, securitatea, adaptarea la provocările și oportunitățile care vor defini sectorul de urgență în următorii ani.

Noua soluție digitală va eficientiza comunicarea între serviciile specializate de urgență, gestionarea apelurilor și asistența pentru expediere. 

De asemenea, în aplicația CoordCom a fost integrat instrumentul “Caller Location 112”. Prin funcționalitățile sale, instrumentul “Caller Location 112” permite localizarea exactă a apelantului în momentul apelului de urgență, folosind date GPS și rețele de telecomunicații și va optimiza semnificativ capacitatea de planificare și alocare a resurselor prin oferirea unei imagini clare a locației incidentelor, reducând timpul de răspuns al echipelor de intervenție.

author-img_1

Iuliana Adiaconiței

Reporter