Social

Conferința Shift Happens: Cum transformă inteligența artificială marketingul și business-ul?

Conferința SHIFT HAPPENS by Kooperativa

Inovația în business, comunicarea strategică, sustenabilitatea, rolul noilor tehnologii și al inteligenței artificiale în viața profesională și personală, precum și bunele practici de analiză de business din România. Au fost principalele subiecte abordate în cadrul conferinţei susţinută la Chişinău de antreprenori de succes, creatori de conținut și lideri de opinie din diverse domenii. În prezent, la nivel global, 88% dintre companii utilizează cel puţin un instrument AI.

Evenimentul s-a adresat fondatorilor de companii, directorilor de marketing, consultanților, creatorilor de conținut şi studenţilor.


Conferința a reunit antreprenori, manageri și specialiști din Republica Moldova și România, care au discutat despre cum poate fi integrată inteligenţa artificială, într-un mod responsabil, în marketing, vânzări și dezvoltarea brandurilor.


MIRCEA ŢÎRA, CEO, agenţie de marketing: Acest eveniment asta îşi propune, să ne coagulăm eforturile şi să ducem inteligenţa artificială la un alt nivel. O să dăm un expmplu clar, cum o echipă din Polonia, acum trei ani, doi oameni au creat o aplicaţie cu inteligenţa artificială, astăzi fiind cotată la trei miliarde de euro. Asta vrem şi pentru Republica Moldova. Noi astăzi vom prezenta două soluţii AI pe care le-am dezvoltat noi ca echipă şi sperăm să preia acest bun exemplu şi alte companii.


CRISTIAN CHINA- BIRTA, fondator agenţie de marketing: Noi trebuie să fim de acum înainte vânători de tendinţe. Asta ne propunem cu conferinţa "Shift Happens", să-i ajutăm pe oameni să vâneze tendinţele, care vor, nu vor, sunt ca ploaia: nu ai cum s-o opreşti. Şi o să-ţi afecteze business-ul, o să-i afecteze pe cumpărătorii produselor tale. Aşa că este obligatoriu să înţelegem cum se mişcă tendinţele.


Specialiştii veniţi la eveniment au prezentat, atât exemple concrete din activitatea lor, cât și recomandări strategice privind utilizarea tehnologiei și a inteligenţei artificiale pentru a crește competitivitatea afacerilor.


ROBERT- NICOLAE FERARU, expert marketing: Vom vorbi despre inteligenţa artificală, despre cum abordăm pachetele de marketing în business-uri. Vom vorbi şi despre brandul personal pentru că toate vin la pachet, atunci când vrem să ne poziţionăm sau să nerepoziţionăm. Este un aspect extrem de vital pentru o piaţă care este în continuă creştere şi unde lucrurile se întâmplă cu o rapiditate fantastică. Nu folosim online-ul, marketingul sau inteligenţa artificială doar cu scopul de a ne distra sau de a consuma online-ul aşa cum îl făceam de obicei, ci mindset-ul din 2026 este să obţinem lucrurile cu beneficii şi să consumăm calitate, nu cantitate.


Conferinţa este la cea de-a doua ediţie, iar TVR Moldova a fost partener media general.

author-img_1

Sorina Golovatiuc

Reporter