Actualitate

30 de basarabeni au petrecut Crăciunul pe stil vechi pe Aeroportul din Frankfurt, după ce avionul care trebuia să îi aducă acasă a decolat fără ei

30 de basarabeni au petrecut Crăciunul pe stil vechi pe Aeroportul din Frankfurt, după ce avionul care trebuia să îi aducă acasă a decolat fără ei

Au petrecut Crăciunul pe stil vechi pe Aeroportul din Frankfurt. 30 de basarabeni au rămas blocaţi în aerogara din Germania după ce avionul companiei HiSky a decolat fără ei. Potrivit pasagerilor, check-in-ul a început cu întârziere, iar din cauza aglomeraţiei, ei nu au reuşit să urce la bord. Basarabenii spun că vor da în judecată compania aeriană. Reprezentanţii companiei nu au comentat, deocamdată, situaţia, însă ne-au cerut să revenim abia luni pentru detalii.

Aeronava Frankfurt-Chişinău a companiei HiSky urma să decoleze astăzi, la ora 9:30 de minute. Potrivit pasagerilor, chek-in-ul a început cu întârziere, iar mulţi oameni nu au reuşit să urce la bordul aeronavei.

NATALIA MOGÎLDEA pasager: „Rândul de la check-in era destul de mare, dar check-in-ul s-a deschis prea târziu, cam pe la 8 şi 20. Am poze şi dovada. La 8:50, noi eram în rând şi respectiv cei care erau în faţa mea, noi toţi am pierdut avionul.  La 9.00 am facut check-in-ul şi am fugit la security checkpoint. Acolo era o catastrofă mare, era China, Irlanda şi toţi pierdeau avioanele. Problema cea mai mare a fost că nu a fost anunţat boarding is open, grăbiti-vă”.

În total, 30 de basarabeni au rămas de Crăciun pe Aeroportul din Frankfurt, printre care şi copii. Oamenii spun că reprezentanţii companiei ar fi declarat că de vină sunt chiar pasagerii, care ar fi ratat zborul.  

NATALIA MOGÎLDEA pasager: „Ei dau vina pe noi cu o super aroganţă, spunându-ne la telefon şi pe email cu o aroganţă că dacă aţi fi fost punctuali aţi fi reuşit. Ei au reţinut avionul cu o oră, dar asta nu a fost suficient. Noi toţi am făcut check-in-ul si toţi am fost lăsaţi în aeroport de Crăciun. Nimeni nu ne-a sunat, nu şi-a cerut scuze. Catastrofal, suntem în şoc. Acum am zis să mergem să sărbătorim aici, în aeroport”.

Contactaţi de TVR MOLDOVA, reprezentanţii companiei aeriene nu au comentat incidentul şi ne-au spus să revenim luni pentru detalii.

TATIANA, reprezentant, compania Hi SKY: „Vă rugăm să reveniţi luni. – Dar până luni, ce se întâmplă cu pasagerii? – Dacă aveţi nevoie pentru o informaţie pentru TVR, trebuie să sunaţi luni”.

Pasagerii spun că îşi vor cere dreptatea în instanţa de judecată.

NATALIA MOGÎLDEA pasager: „Unii şi-au luat deja hotel, doi vor să rămână să doarmă peste noapte. nu ştiu stăm deja pierduţi.Eu nu mă opresc aici. Eu merg la bundensland şi fac apel ca această companie să fie verificată pentru că sunt drepturile noastre. Ne cerem dreptul de consumator, ori o fac aici, în Germania, la nivel de budensland ori o fac în R. Moldova, ca această aroganţă şi bătaie de joc să se încheie odată”.

author-img_1

Cristian Sava

Reporter