Termoelectrica S.A. recomandă gestionarilor fondului locativ şi locatarilor să regleze după necesitate consumul de energie termică din bloc. Apelul vine în contextul temperaturilor ridicate din următoarea perioadă.
Termoelectrica furnizează energie termică pentru încălzire şi apă caldă până la branşamentul blocului, fără întrerupere, tot anul împrejur. Gestionarul blocului, în urma unei consultaţii cu locatarii, poate sista livrarea agentului termic pentru încălzire în timpul zilei sau nopţii, sau regla consumul de energie termică.
Locatarii care consideră că caloriferele sunt supraîncălzite, pot să solicite intervenţia Gestionarului fondului locativ.
Termoelectrica, după caz, oferă sprijin consultativ Gestionarului blocului în reglarea şi ajustarea consumului de energie termică în blocuri, utilizând următoarele canale de comunicare:
Contactele Gestionarilor. Accesaţi: https://consumator.termoelectrica.md/contacte-gestionari-fondul-locativ/
Centrul de apel – 1300; 022447-447
Sediile teritoriale:
Secţia Reţele Termice Ciocana – 022 335 132
Secţia Reţele Termice Centru – 022 274 098
Secţia Reţele Termice Râşcani – 022 442 365
Secţia Reţele Termice Botanica – 022 779 411
Secţia Reţele Termice Buiucani – 022 751 529
Termoelectrica S.A. asigură cu energie termică 4425 de imobile, dintre care: 466 instituţii bugetare, 784 agenţi economici/alte instituţii bugetare, 2860 de blocuri locative cu circa 209 mii de apartamente şi 315 case particulare din mun. Chişinău.