Timp Liber

Atenţie la procedurile şi produsele de înfrumuseţare! Agenţia pentru Protecţia Constumatorilor a primit câteva reclamaţii de la consumatoare

post-img

Mai multe femei s-au plâns în această perioadă la Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei pentru faptul că au beneficiat de o calitate joasă a serviciilor de înfrumuseţare prestate.

Potrivit Agenţiei, o consumatoare s-a ales cu o arsură pe faţă după ce şi-a procurat o cremă de la un agent economic din Chişinău. O altă consumatoare, a avut de pătimit după ce a utilizat serviciile unui salon de înfrumuseţare pentru a-şi vopsi părul. În consecinţă, aceasteia i-a fost deteriorat părul din cauza unui supradoze de vopsea, ceea ce a cauzat un conflict între consumatoare şi administratorul salonului.

În categoria serviciilor reclamate la Agenţie se numără şi nerespectarea prevederilor contractuale în cazul unui serviciu turistic, serviciu curierat necalitativ, serviciu de reparaţie a unui bloc sanitar necorespunzător, haină deteriorată în cadrul unei curăţătorii chimice, neexecutarea lucrărilor de construcţie în termen ale ferestrei, serviciu de saună necorespunzător, refuz de prestare a unui serviciu (saună), clauze abuzive în contract de micro-finanţare, serviciu reparaţie telefon necalitativ, refuz reparaţie telefon în baza garanţiei etc.

Obiectele procurate, care i-au nesatisfăcut pe cetăţeni sunt: baterie auto necalitativă, încălţăminte neconformă, pulover cu defect, bloc sanitar cu defect de producere etc.

Cancelaria APCSP a înregistrat în perioada 10-15 decembrie- 35 de reclamaţii şi 147 de consultaţii la Telefonul Consumatorului, precum şi 14 consultaţii în oficiu.