Termoelectrica suspendă temporar activitatea Centrului comercial de deservire şi relaţii cu consumatorii. Măsura este luată în contextul evoluţiei situaţiei epidimiologice privind riscul de infectare cu virusul COVID-19, anunţă instituţia.
În această perioadă, consumatorii vor primi consultaţii şi suport de la distanţă, prin intermediul site-ului oficial, a reţelelor de socializare, a Centrului de Apel (1300, 022 447 447), aplicaţiei viber (069-444-144).
Totodată, în cazuri de urgenţă, administraţia întreprinderii poate fi contactată prin intermediul următoarelor adrese de e-mail sau telefoane de contact: [email protected]; [email protected]; [email protected] şi la nr. de telefon: 022 436 459; 022 436 403; 022 436 482.
În funcţie de evoluţia situaţiei epidemiologice, programul de activitate al Centrului comercial va fi reevaluat.
Instituţia mai anunţă că activitatea tehnologică şi operaţională a companiei nu fi afectată în această perioadă, iar continuitatea prestării serviciilor va fi asigurată fără întrerupere.
Totodată, în cazuri de urgenţă, administraţia întreprinderii poate fi contactată prin intermediul următoarelor adrese de e-mail sau telefoane de contact: [email protected]; [email protected]; [email protected] şi la nr. de telefon: 022 436 459; 022 436 403; 022 436 482.
În funcţie de evoluţia situaţiei epidemiologice, programul de activitate al Centrului comercial va fi reevaluat.
Instituţia mai anunţă că activitatea tehnologică şi operaţională a companiei nu fi afectată în această perioadă, iar continuitatea prestării serviciilor va fi asigurată fără întrerupere.