SOCIAL

PNUD Moldova va contribui financiar pentru dezvoltarea aplicaţiei mobile alerte.md

Numai 500 de sesizări au fost raportate anul trecut de cetăţeni, deşi Chişinăul pare că se scufundă în probleme de tot felul. Datele statistice au fost prezentate de Dispeceratul Central Municipal. Explicaţia ar fi că oamenii nu prea ştiu unde să se adreseze. Aşa că, fie nu mai raportează problemele, fie le rezolvă cum pot. Cel puţin asta e părerea primarului interimar Ruslan Codreanu care a dispus relansarea aplicaţiei alerte.md.

Puţini dintre cetăţenii care cunosc existenţa Dispeceratului Central Municipal fac apeluri şi raportează deconetările de apă şi lumină, defectarea ascensoarelor, problemele din transportul public ori nefuncţionarea semafoarelor.
 
Din 2005, dispeceratul activează în regim non-stop şi doar cu 9 angajati. Instrumentul însă nu este eficient. Aşa cum a anunţat Ruslan Codreanu va fi relansat şi îmbunătăţit site-ul alerte.md. Dacă până acum doar cetăţeanul raporta problemele, acum va fi şi invers - comunicarea se va face pe două direcţii.
 
PNUD Moldova va contribui financiar pentru dezvoltarea aplicaţiei mobile alerte.md. Termenul limită pentru relansarea proiectului este 1 septembrie.