SOCIAL

Pacienţii de la Institutul Mamei şi Copilului pot transmite reclamaţii şi sugestii. A fost instituită Linia Verde

post-img

Administraţia Institutului Mamei şi Copilului ia măsuri, după cazul tinerei care a avortat în toaleta instituţiei şi a bulversat societatea. A fost instituită în regim de urgenţă Linia Verde. Pentru sugestii şi reclamaţii, pacienţii sunt îndemnaţi să sune la numărul: 022781296.

Linia Verde va funcţiona din 15 ianuarie curent, în zilele de lucru, între orele 8:00-17:00, pentru a asigura răspuns la sesizările pacienţilor legate de acordarea asistenţei medicale în cadrul tuturor subdiviziunilor IMSP Institutul Mamei şi Copilului, inclusiv Clinica „Emilian Coţaga”.

A fost aprobat şi un nou ordin privind mecanismul de gestionare a Registrului de reclamaţii în cadrul IMSP Institutul Mamei şi Copilului. Pacienţii sunt îndemnaţi să solicite colaboratorilor secţiei în care sunt examinaţi şi să utilizeze acest registru, pentru a nota toate reclamaţiile sau sugestiile.

Începând cu finele acestei luni, se va iniţia desfăşurarea unui şir de instruiri care vizează acordarea asistenţei medicale calitative, precum şi respectarea de către angajaţii Instituţiei, a protocoalelor şi regulamentelor în vigoare, dar şi a normelor de etică şi deontologie.

Amintim că astăzi, un grup de mame împreună cu mai mulţi activişti civici au depus la Guvern o petiţie, cu o listă de revendicări, prin care acuză abuzuri în sistemul medical prenatal şi cer de la autorităţi ample controale şi soluţii imediate.