SOCIAL

Oferta turistică a Republicii Moldova, promovată într-un mod inedit la Expoziţia de turism – ITB 2018 de la Berlin

post-img

Oferta turistică a Republicii Moldova este prezentatată, începând cu 7 martie, la cea mai prestigioasă Expoziţie de turism din lume – ITB 2018, care se desfăşoară la Berlin, Germania. Vizitatorii standului sunt îndemnaţi să se aventureze într-o călătorie virtuală prin Moldova, pentru a descoperi cele mai mari galerii subterane din lume, cea mai mare colecţie de vinuri sau pur şi simplu să savureze un workshop culinar la o vinărie.

Prima platformă de realitate virtuală 360 scoate în prim plan potenţialul turismului vinicol din ţara noastră, iar evenimentul de lansare s-a încheiat cu o degustare de vinuri. 

O altă premieră este suprafaţa standul naţional turistic de 65 de metri pătraţi, cea mai mare din istoria participării ţării noastre la Expoziţia de turism– ITB desfăşurată la Berlin. În cele 5 zile, cât va dura expoziţia, delegaţia ţării noastre va promova ospitalitatea noastră, prin campania #BeOurGuest, în special activitatea „Adoptă un turist”, ce oferă turiştilor oportunitatea de a trăi experienţe autentice şi de a descoperi cultura şi tradiţiile ţării noastre.

Republica Moldova participă la ITB 2018 în perioada 7-11 martie, în comun cu 9 agenţii de turism şi 5 vinării.