SOCIAL

Mai multe servicii, prestate la frontieră, şi-au reluat activitatea

post-img

Poliţia de Frontieră informează cetăţenii despre faptul că odată cu încetarea Stării de Urgenţă, declarată în contextul prevenirii evoluţiei COVID-19, au fost reluate serviciile privind eliberarea extraselor din baza de date a IGPF referitor la traversarea frontierei de stat, precum şi a informaţiei cu privire la existenţa/inexistenţa consemnului la trecerea frontierei.

La fel, a fost reluat procesul de eliberare a permiselor de acces în zona de frontieră şi a autorizaţiilor de activitate în unele sectoare de frontieră.

De notat că la apropierea către sediile structurilor de frontieră pentru a solicita anumite servicii, inclusiv pentru a depune petiţii, sesizări şi reclamaţii în adresa Poliţiei de Frontieră, fiecare cetăţean este obligat să poarte mască pentru asigurarea protecţiei individuale.

Cu referinţă la audienţa cetăţenilor rămâne limitat acest serviciu până în data de 30 iunie, perioada stării de urgenţă în sănătate publică.

Pentru informaţii suplimentare privind regulile de traversare a frontierei de stat, cât şi restricţiile impuse de către Republica Moldova la trecerea hotarului, telefonaţi la Linia Verde 022 259-717 sau urmăriţi fluxul de informaţii pe pagina web a instituţiei www.border.gov.md şi pe pagina de Facebook a IGPF.

Recomandăm persoanelor revenite de peste hotare să se autoizoleze la domiciliu pentru 14 zile, să contacteze medicul de familie, să-şi monitorizeze starea de sănătate, prin realizarea termometriei de trei ori in zi, iar la primele simptome de boală precum: febră, tuse, rinoree, să apeleze Serviciul de urgenţă 112.