SOCIAL

Consumatorii îşi pot regla individual consumul de energie termică

post-img

Conectarea sau deconectarea şi reglarea încălzirii în blocurile locative conectate la sistemul centralizat de termoficare este efectuată la solicitarea consumatorilor, de către gestionarul fondului locativ sau responsabilul de contor, desemnat de majoritatea locatarilor. În cazul în care, pe parcursul zilei, temperaturile aerului exterior sunt ridicate, iar caloriferele sunt supraîncălzite, consumatorii sunt îndemnaţi să solicite intervenţia gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica, pentru ajustarea consumului de energie termică.

Potrivit IPN, pentru aceasta, consumatorii pot utiliza Centrul de apel – 1300 şi 022 447 447, pagina de Facebook a companiei Termoelectrica, aplicaţia Viber: 069-444-144 (disponibilă pentru text, imagini foto şi video), pentru a raporta problemelor tehnice. Alimentarea cu energie termică în condiţii de siguranţă şi conform necesităţilor consumatorilor este obiectivul principal al Termoelectrica, un rol important în realizarea acestuia revenind investiţiilor derulate de companie, ce prevăd inclusiv instalarea Punctelor Termice Individuale (PTI) pentru toţi consumatorii.

Veaceslav Eni, director general al Termoelectrica, a declarat că PTI-urile ajustează automatizat consumul de energie termică, conform setărilor prestabilite, în funcţie de temperatura aerului exterior şi necesităţile individuale ale consumatorilor, fără a fi necesară intervenţia fizică a reprezentanţilor gestionarului fondului locativ sau Termoelectrica.

Termoelectrica asigură furnizarea energiei termice până la branşamentul clădirii (punctul de conectare), iar sistemul ingineresc de încălzire intra-bloc este administrat de locatari, prin intermediul administratorului sau gestionarului fondului locativ.