SOCIAL

Antreprenorii din industria turismului vor fi incluşi într-o hartă digitală

post-img

Antreprenorii din industria turismului îşi pot include locaţiile într-o hartă digitală interactivă a destinaţiilor turistice de pe teritoriul R. Moldova, iar pentru aceasta trebuie să completeze un chestionar care colectează informaţii pentru baza de date a hărţii. Acţiunea face parte din campania naţională de promovare şi susţinere a turismului intern #NeamPornit, lansată de Agenţia de Investiţii.

Potrivit Moldpres, apelul este adresat agenţilor economici care prestează servicii turistice cu ofertă locală. Aici se includ operatori turistici şi agenţii de turism care dezvoltă şi comercializează pachete turistice, cu sau fără cazare. De asemenea, agenţii economici care prestează servicii de turism receptor, oferă tururi de o zi, de un weekend sau de o săptămână, dar şi celor care propun experienţe de aventură şi de divertisment.

Harta digitală va conţine locaţii turistice populare, precum şi dintre cele mai puţin promovate în R. Moldova. Harta va fi bilingvă – în limbile română şi rusă, cu posibilitatea de a fi tradusă ulterior în engleză, pentru a fi o sursă internaţională uşoară în stabilirea traseelor turistice convenabile, în funcţie de interese şi distanţe.

Campania îşi propune să integreze în produsul turistic local diverse experienţe oferite de antreprenorii din regiuni, cum ar fi cele gastronomice, meşteşugăreşti, apicole, sportive şi de aventură uşoară.

Campania naţională #NeamPornit  a fost lansată la sfârşitul lunii aprilie pe reţelele de socializare, de către Agenţia de Investiţii care promovează Moldova drept o destinaţie turistică cu experienţe autentice şi neexplorate. Iniţiativa are ca scop stimularea creării de oferte turistice locale şi creşterea consumului produsului intern, în contextul în care, sectorul ospitalităţii a fost dur lovit de efectele pandemiei de Covid-19.