Un hibrid delfin-balenă a fost descoperit, în premieră, în Hawaii

Un animal hibrid compus dintr-un delfin şi o balenă a fost descoperit de către cercetători în Hawaii. Descoperirea „extrem de rară” este cu atât mai unică datorită faptului că reprezintă combinaţie între două specii observate rareori în regiune.

În august 2017, specialiştii au realizat un studiu amănunţit în apele din Kauai, în care au fost observate speciile de delfini şi balene. Conform descopera.ro, în cadrul celor 11 zile de observaţii, specialiştii au observat diferite specii, în total fiind realizate 37.727 de fotografii.

Însă unele dintre creaturi aveau trăsături morfologice ce aparţineau atât speciei de balenă Peponocephala electra cât şi speciei de delfin Steno bredanensis. În urma analizării probelor de biopsie prelevate, specialiştii au ajuns la concluzia că este vorba despre un animal hibrid delfin-balenă.

Specialiştii susţin că hibridul este rezultatul împerecherii dintre două specii, fiind considerat primul caz documentat de acest fel. Creatura, denumită Steno bredanensis, este neobişnuită deoarece specia Peponocephala electra nu se regăseşte, în mod normal, în apele în care a fost observat hibridul.