A fost identificată regiunea în care s-ar putea afla conştiinţa

Neurologii au reuşit să identifice o secvenţă a acţiunilor celulelor din creier asociată cu percepţia. Rezultatele vin după un studiu în care specialiştii au observat creierul persoanelor cu epilepsie.

Prin intermediul probelor din creier ce sugerează existenţa diagnosticului de epilepsie, cercetătorii din Tel Aviv au identificat o serie de activităţi ce joacă un rol important în transformarea stimulilor în imagini mintale. Conform descopera.ro, unul dintre misterele ştiinţifice este reprezentat de existenţa conştiinţei.

O mulţime de experimente au fost realizate pe acest subiect de-a lungul anilor, în majoritatea fiind utilizată rezonanţa magnetică funcţională sau o formă similară de scanare. Toate aceste cercetări au ajutat la identificarea unor regiuni ale creierului responsabile pentru transformarea stimulilor vizuali în experienţe cinematice personale, însă nu au fost înţelese până acum procesele din spatele fenomenului.

Pentru a identifica acest lucru, specialiştii ar avea nevoie de un instrument de urmărire a mişcărilor din interiorul creierului, ceea ce înseamnă că dispozitivul ar trebui implantat direct în mijlocul organului. Din punct de vedere etic, cercetările pentru identificarea bazelor conştiinţei nu reprezintă un motiv întemeiat pentru o procedură atât de periculoasă.