Romania La Zi

România are un nou clip de promovare, care va rula în mediul online şi la televiziuni din străinătate

Nu am ştiut să ne promovam ţara, aşa că prea puţini străini o trec pe lista destinaţiilor de vacanţă. Ministerul Turismului încearcă să schimbe situaţia şi a realizat un nou clip de promovare a ţării. Ateneul Român, Castelul Bran, mocăniţa sunt printre atracţiile turistice care apar în imagini. Iar ca protagonişti îi regăsim pe fostul tenismen Ilie Năstase şi pe naistul Nicolae Voiculeţ.

Delta Dunării, Maramureşul, litoralul şi Capitala sunt principalele puncte de atracţie ale celui mai nou clip de promovare făcut de către ministerul Turismului. Campania pe care autorităţile o vor lansa în scurt timp prezintă România ca destinaţie turistică 365 de zile pe an. Germania, Israel, Franţa, Italia şi Marea Britanie sunt ţările în care va fi lansat prima dată.

Pe treptele Ateneului, naistul Nicolae Voiculeţ, unul dintre ambasadorii turismului de la noi, a interpretat o melodie, iar scenele apar în clipul de prezentare a ţării.

Fostul tenismen Ilie Năstase vorbeşte şi el în acelaşi clip despre frumuseţile ţării noastre.

Experţii în turism spun că ar trebui să calculăm şi impactul exact pe care acest clip îl va avea.

Clipul de aproape 3 minute a costat 35 de mii de euro. Realizarea lui a durat 4 luni.

Ultimul clip oficial de promovare turistică a României a fost făcut în 2012. Iar în 2009, Elena Udrea lansa la Paris clipul campaniei Romania, the Land of Choice, în care erau protagonişti erau Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.