O platformă românească de marketing conversaţional atrage 300.000 de euro de la fondul de capital GapMinder
Sursa foto:TVR Moldova Vizualizari:

O platformă românească de marketing conversaţional atrage 300.000 de euro de la fondul de capital GapMinder

Platforma românească de marketing conversaţional, Cartloop, a atras o investiţie de 300.000 de euro din partea fondului GapMinder VC, la numai o jumătate de an de la lansare.

Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis marţi AGERPRES, investiţia de 300.000 euro provenită de la GapMinder VC este completată de o contribuţie de tip "angel investment" din partea lui Cristian Tamaş, co-fondator al TypingDNA. Suma va fi utilizată pentru optimizarea soluţiei, fondatorii vizând atragerea de clienţi noi şi extinderea pe plan global.

Cartloop este o platformă de marketing conversaţional care ajută comercianţii online să îi convingă pe clienţi să cumpere produsele din "coş" în cazul în care au părăsit site-ul fără să finalizeze comanda. Platforma a dezvoltat o tehnologie care automatizează şi personalizează procesul prin care clienţii primesc răspuns la întrebări precum: "Produsul are garanţie?"; "Cum funcţionează produsul?"; "Pot să-l returnez dacă nu mi se potriveşte sau nu îmi place?".

"Cartloop converteşte între 15-30% din totalul clienţilor care abandonează comanda comparativ cu SMS-urile sau emailurile automate care ating o rată de conversie de 4 - 8%. Planul companiei este să ajute brandurile să integreze marketingul conversational în întreg ciclul de shopping online: de la campanii promoţionale personalizate până la plasarea comenzilor direct prin intermediul mesajelor", subliniază reprezentanţii platformei.

Cartloop a fost lansată de către Andrei Negrău şi Lisa Popovici, în luna aprilie a acestui an, cu intenţia de a aduce experienţa online mai aproape de cea dintr-un magazin fizic. De la lansare, Cartloop a generat clienţilor venituri de 400.000 de dolari.

Clienţii Cartloop sunt magazine mici şi mijlocii din domenii ca: fashion, electronice, gadgeturi, nutriţie sau food delivery. Aplicaţia se integrează cu un singur click în platforma Shopify, dar fondatorii îşi doresc ca, la începutul anului viitor, să fie disponibilă şi pentru Magento, BigCommerce şi WooCommerce.

În prezent, platforma Cartloop este utilizată de sute de clienţi din SUA, Canada, Marea Britanie şi Australia. Fondatorii intenţionează ca, din anul 2021, să se dezvolte la nivel global, iar extinderea va începe cu Europa, primele ţări vizate fiind Spania, Franţa şi Germania.

GapMinder este un fond de capital de risc de 45 de milioane de dolari care investeşte în companii de tehnologie create în România şi în Europa Centrală, care cresc rapid la nivel internaţional şi se află în faza de Seed sau Serie A. Portofoliul GapMinder include companii precum: FintechOS, TypingDNA, SmartDreamers, Deepstash, Frisbo, Machinations, Soleadify or Innoship.
Similare
RECOMANDĂRI