POLITIC

OPINIE. Igor Dodon şi grupul lui de susţinere au întrecut de mult limita dintre PR politic şi minciună

post-img

Preşedintele Igor Dodon, şi grupul lui de susţinere au întrecut de mult limita dintre PR politic şi minciună, deşi graniţa dintre aceste concepte adesea nu prea este evidentă, consideră fostul consilier al fostului premier, Vladislav Kulminski.

Fostul consilier a scris vineri pe facebook că, "prin intermediul presei pe care oamenii Preşedintelui au cumpărat-o şi continuă să o cumpere, este prezentat nu programul de PR politic care să creeze o imagine pozitivă candidatului la viitoarele alegeri, ci minciuni".

Kulminski oferă un exemplu al diferenţei dintre PR şi minciună.

"Am fost invitat la un eveniment unde erau alţi douăzeci de şefi de state" - aceasta este PR. "Am fost invitat la un eveniment unde am avut întâlniri neformale cu ei" - aceasta este minciună. Nimeni nu l-a invitat pe Preşedintele Moldovei la eveniment pentru a-i organiza acolo întâlniri: formale sau informale. Aşa ceva pur şi simplu nu a fost", consideră expertul.

El i-a spus lui Dodon să nu fie surprins de căderea ratingului său politic.

"Aceasta pentru că electoratul de bază a început să se îndepărteze de Dvs. Consilierii şi specialiştii Dvs. în PR asimilează bugetul alocat, vânzând minciuni cetăţenilor sub formă de PR. Oamenilor le place PR-ul, dar nu şi minciuna. Aceasta înverşunează cetăţenii împotriva Dvs. În zadar credeţi că omniprezenţa Dvs. masivă în spaţiul public la orice ocazie va imprima imaginea Dvs. luminoasă în capul electoratului de bază. Acesta este exact cazul când investiţiile masive în promovare au un efect invers. Amintiţi-vă de Plahotniuc", i-a sugerat el şefului statului.