INVESTIŢI ÎN ROMANIA!

INVESTIŢI ÎN ROMANIA!

Echipa „Investiţi în România!” promovează cu succes, mediul de afaceri autohton în lumea întreagă. 

Sorin Burtea împreună cu invitaţi valoroşi sunt ambasadorii mediului de afaceri în diaspora românească. Dezbaterile sunt susţinute prin reportaje, interviuri, comentarii, ştiri. Legăturile telefonice în direct, sugestiile şi întrebările transmise prin media sociale sunt o legătură permanentă cu telespectatorii. În timpul emisiunii s-au pus bazele unor afaceri şi investiţii, comisionul fiind încrederea şi credibilitatea câştigate.

Povestea emisiunii „Euroeconomia"începe pe 14 februarie 2001. A fost gândită ca un talk-show cu subiecte structurate pe patru direcţii: strategii economice, infracţionalitate economică, piaţă de capital şi privatizarea industriei autohtone.

Opt luni mai târziu, pe 17 octombrie 2001, i se alătură programul „Fabricat în România", cu o durată de 15 minute, apoi 30, pe formatul magazin, cu scopul de a susţine produsele şi serviciile de calitate. După doi ani, în noiembrie 2003, acesta se transformă în „Afaceri de succes". Pe lângă prezentarea investiţiei, cele 60 de minute de dezbaterea în direct, au permis antreprenorilor să ridice probleme şi să dea mai multe detalii despre activitatea companiilor.

Aşadar, în prezent sunt două talk-show-uri - „Euroeconomia", al cărui producător este Cristina Leorenţ şi „Afaceri de succes", producător Sorin Burtea, transmise bilunar, pe tronsonul “Investiţi în România!”. Ambele promovează mediul de afaceri autohton.

Marţi, de la ora 23.30, la TVR MOLDOVA