EXTERN

Motivul pentru care toate emisiunile chineze s-au umplut de imagini blurate. Ce nu vor chinezii să arate la TV

post-img

Posturile de televiziune chineze au blurat logo-urile mărcilor occidentale în programele lor, într-un gest de susţinere a campaniei pentru bumbacul din Xinjiang.

Gestul a întârziat cele mai multe emisiuni, pentru că editorii de imagine cenzurează totul, de la tricouri până la pantofi, potrivit BBC, scrie Digi24.

Comercianţii cu amănuntul din Occident se confruntă cu o reacţie adversă în China, după ce şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la presupusa exploatare a minorităţii uigure în industria bumbacului.

Beijingul neagă acest lucru şi a lansat o campanie de boicotare a mai multor mărci occidentale.

Online s-a declanşat o revoltă masivă, iar vedetele chineze au întrerupt orice legătură cu mărcile occidentale, exprimându-şi sprijinul pentru bumbacul din Xinjiang. 

Iar acum cele mai populare emisiuni de la posturile tv din China se aliniază trendului, dar efectul produs este unul extrem de comic sau bizar în multe cazuri.