ECONOMIC

Moldova Business Week 2020: Oportunităţi investiţionale şi istorii de succes, la forumul organizat de Agenţia de Investiţii

post-img

Comunitatea de afaceri locală şi internaţională va explora noile tendinţe globale şi va descoperi potenţialul investiţional al Republicii Moldova la cea de-a VII-a ediţie a forumului Moldova Business Week. Evenimentul se va desfăşura în perioada 19-20 noiembrie 2020 în format digital şi este organizat de către Agenţia de Investiţii.

Moldova Business Week este cea mai mare platformă economică a ţării, creată cu scopul de a promova imaginea ţării, de a stimula fluxurile de investiţii, de a informa despre oportunităţile oferite de către Guvernul RM, de a analiza tendinţele din domeniu, dar şi de a prezenta istoriile de succes ale proiectelor de investiţii realizate în Moldova.
 
Ediţia din acest an oferă participanţilor şansa de a explora strategiile schimbărilor globale prin prisma invitaţilor speciali, vizionari de talie mondială şi oameni de afaceri:
  • Michio Kaku – fizician şi futurolog american de origine japoneză, autor al multor cărţi devenite bestseller, cunoscut speaker şi influencer. De asemenea, este cofondator al teoriei corzilor şi profesor la catedra de fizică teoretică Henry Semat de la Graduate Center, City University din New York. În calitate de futurist, Kaku prezice tendinţe care afectează afacerile, finanţele şi modul nostru de viaţă.
  • Binod Kumar Chaudhary – om de afaceri, om politic şi filantrop nepalez. Este preşedinte al Grupului Chaudhary Nepal şi al CG Corp Global, care cuprinde 160 de companii şi 123 de branduri. A fost recunoscut ca fiind cea mai bogată persoană din Nepal şi singurul miliardar al ţării, având o avere netă estimată la 1,7 miliarde de dolari în 2019.
La eveniment vor participa şi alţi invitaţi internaţionali, vorbitori guvernamentali şi reprezentanţi ai mediului de afaceri naţional. De la speakerii MBW 2020 participanţii vor afla despre impactul megatrendurilor asupra lanţurilor valorice globale şi investiţiilor străine directe, dar şi despre modul în care Moldova poate depăşi aşteptările investitorilor, oferind acces la o piaţă de peste 1 miliard de potenţiali consumatori.
 
Totodată, platforma forumului va fi locul unde-şi vor prezenta profilul investiţional şi oferta de parteneriat companii din domeniile TIC, BPO, electronică, fashion şi sectorul agroalimentar. Tot în cadrul evenimentului, super-brandurile „Made in Moldova” vor împărtăşi experienţa ascensiunii lor pe plan global, servind drept sursă de inspiraţie pentru alţi antreprenori.
 
Pentru a studia detaliat programul evenimentului accesaţi Agenda Moldova Business Week, iar pentru alte informaţii şi înregistrare accesaţi platforma MBW.md.