ECONOMIC

Doi chişinăuieni au primit circa 50.000 de euro înapoi, după ce blocul de locuit în care şi-au cumpărat apartamente nu a fost dat în exploatare la timp

post-img

Doi consumatori, nemulţumiţi de prestarea serviciilor unui agent economic, din domeniul construcţiilor spaţiilor locative, şi-au primit banii înapoi. Este vorba despre doi locuitori ai capitalei, care au depus o plângere pe motiv că agentul economic nu a respectat termenul de dare în exploatare a blocului locativ.

Cei doi consumatori , reprezentaţi de un avocat, s-au adresat la începutul lunii martie, anul curent, la Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei (APCSP). Aceştia s-au plâns că agentul economic cu care au încheiat un contract nu a respectat termenul de dare în exploatare a blocului locativ.

Cei doi au declarat că au respectat prevederile contractelor de investiţiile în construcţiile spaţiilor locative şi au achitat sumele prevăzute în document, însă agentul economic, a încălcat termenul de dare în exploatare a blocului locativ.

Astfel, consumatorii, conform cadrului legal, s-au adresat cu o reclamaţie, în formă scrisă către prestator, iar agentul economic a ignorat plângerea acestora.

Prin urmare, consumatorii au depus reclamaţii către APCSP, şi după intervenţia instituţiei în cazul dat, agentul economic a acceptat soluţionarea pe cale amiabilă a cazurilor.

În final, consumatorilor le-au fost restituiţi a câte 24.000 euro, iar în total, agentul economic a rambursat suma în valoare de 48000 euro.