ECONOMIC

A fost lansată platforma online cu idei de afaceri pentru tineri

Fabrică de idei. Astăzi a fost lansată prima platformă online care va oferi tinerilor din Republica Moldova oportunitatea de a-şi construi propria idee de business. Îndrumaţi de mentori cu experienţă, beneficiarii, indiferent de locul in care se află, vor avea posibilitatea să lanseze o afacere şi chiar să o extindă la nivel global.

Chiar dacă şi-ar dori să dezvolte o afacere, tinerii din Republica Moldova susţin că nu au bani şi nici cunoştinţe în domeniu. Platforma online Up Factory umple acest gol printr-un simplu click la adresa www.upfactory.co.
 
Timp de trei luni, beneficiarul va trece prin 11 module: ideea, piaţa, clienţii, strategia de branding, modelul de business, echipa, produsul, partea legală, strategia de marketing, strategia de vânzări şi bootstrappingul. Fiecare participant va executa mai multe sarcini şi va primi feedback de la mentori, experţi internaţionali, dar şi de la alţi membri ai comunităţii.
 
Platforma online va contribui, astfel, la dezvoltarea de oportunităţi economice pentru tineri.
 
Taxa de accesare a platformei este de 250 de dolari, dar banii sunt returnaţi la final de program.
 
Implementarea proiectului va genera rezultate durabile pentru întreaga comunitate de antreprenori din Republica Moldova şi va crea condiţii de extindere pe piaţa externă. UpFactory este o platformă dezvoltată de Dreamups cu sprijinul financiar al Ministerului Educaţiei, Culturii şi Cercetării, în cadrul Programului de Granturi 2017 pentru organizaţiile de tineret.