Valeriu Munteanu vrea să îl excludă pe Ion Ceban din cursă electorată pentru Primăria Chişinău. Munteanu susţine că socialiştii nu au declarat la CEC toţi banii cheltuiţi în campanie şi de aceea a depus o contestaţie pentru încălcarea legislaţiei electorale.
Valeriu Munteanu susţine că oraşul Chişinău este împânzit de panouri publicitare cu socialistul Ion Ceban. Acesta ar avea peste 100 de afişe electorale, în timp ce declară cheltuieli săptămânale de doar 14 mii de lei.
„Valoarea reală pe care le face PSRM pentru amplasarea acestor panouri stradale este de 30 de ori mai mare, de aproximativ 100 de mii de euro”, spune Munteanu.
De cealaltă parte, Ion Ceban spune că nu ştie câte panouri are amplasate în Chişinău.
„Eu am ales această formă de publicitate, alţii au ales altă formă de publicitate în detrimentul materialelor care ar putea să apară la postul de televiziune, de ce pentru că acolo publicitatea este mult mai scumpă. Aceste chestiuni sunt achitate în rate”, spune Ceban.
Cei de la Uniunea Salvaţi Basarabia susţin că la agenţiile de publicitate, preţurile pentru un panou sunt între 250 şi 2000 de euro.
Candidatul PSRM are varianta lui pentru finanţarea campaniei sale electorale.
„Finanţarea este din donaţii, din cotizaţii, sunt exact pe toate structurile cum funcţionează alte partide aşa funcţionăm şi noi nu este nimic scos din comun”, mai spune Ceban.
Valeriu Munteanu are alte explicaţii de unde ar veni banii: „PSRM s-a conectat deja la jetul de bani care a venit din activitatea în cadrul guvernării. Iar dacă încă aceste lucruri nu au început înseamnă că continuă finanţarea de la Moscova”.
Pentru funcţia de primar al Chişinăului s-au înscris în alegeri 19 candidaţi.
„Valoarea reală pe care le face PSRM pentru amplasarea acestor panouri stradale este de 30 de ori mai mare, de aproximativ 100 de mii de euro”, spune Munteanu.
De cealaltă parte, Ion Ceban spune că nu ştie câte panouri are amplasate în Chişinău.
„Eu am ales această formă de publicitate, alţii au ales altă formă de publicitate în detrimentul materialelor care ar putea să apară la postul de televiziune, de ce pentru că acolo publicitatea este mult mai scumpă. Aceste chestiuni sunt achitate în rate”, spune Ceban.
Cei de la Uniunea Salvaţi Basarabia susţin că la agenţiile de publicitate, preţurile pentru un panou sunt între 250 şi 2000 de euro.
Candidatul PSRM are varianta lui pentru finanţarea campaniei sale electorale.
„Finanţarea este din donaţii, din cotizaţii, sunt exact pe toate structurile cum funcţionează alte partide aşa funcţionăm şi noi nu este nimic scos din comun”, mai spune Ceban.
Valeriu Munteanu are alte explicaţii de unde ar veni banii: „PSRM s-a conectat deja la jetul de bani care a venit din activitatea în cadrul guvernării. Iar dacă încă aceste lucruri nu au început înseamnă că continuă finanţarea de la Moscova”.
Pentru funcţia de primar al Chişinăului s-au înscris în alegeri 19 candidaţi.