ACTUALITATE

Sezon rece, încălţăminte necalitativă. Câteva plângeri au fost depuse la Agenţia pentru Protecţia Consumatorului

post-img

Cetăţenii continuă să-şi apere drepturile de consumator, identificând săptămâna trecută o serie de probleme la achiziţionarea mai multor bunuri. În primul rând, consumatorii au depus în cadrul Agenţiei pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei 4 petiţii ce ţin de calitatea încălţămintei, dar şi o petiţie privind calitatea unei geci. 

În al doilea rând, consumatorii au punctat în petiţii necesitatea reparaţiei calitative a telefoanelor mobile care s-a dovedit a fi defectuoasă  (4 petiţii)dar şi au contestat calitatea altor dispozitive digitale utilizate pe larg de către populaţie astăzi, precum un iPad, un card de memorie pentru telefon mobil, dar şi un încărcător, bunuri ce au fost demonstrate a fi neconforme.

Totodată, în cadrul sesizărilor depuse, cetăţenii au menţionat şi inconvenienţe la achiziţionarea unei canapele, uşi exterioare, pat, aparat de încălzit şi filtrat apa instant etc.

În perioada 3-8 decembrie au fost înregistrate 40 de reclamaţii şi 124 de consultaţii la Telefonul Consumatorului.