ACTUALITATE

"Apă-Canal Chişinău" are un nou centru comercial şi pentru asistenţă clienţi

post-img

Gata cu cozile la întreprinderea municipală "Apă-Canal Chişinău". De astăzi, instituţia are un nou centru pentru clienţi şi îşi doreşte să sporească calitatea serviciilor prestate. Pentru asta s-au cheltuit peste opt milioane de lei.

Noul centru al întreprinderii municipale "Apă-Canal Chişinău" a fost dotat cu cele mai performante tehnologii informaţionale.

Centrul comercial şi Asistenţă Clienţi are un post terminal şi 11 ghişee ce pot primi zilnic aproape 500 de persoane. Aici se pot adresa toţi locuitorii municipiului Chişinău.

 Angajaţii întreprinderii speră că nu vor mai fi cozi la ghisee iar clienţii vor fi deserviţi mai operativ.

Noul centru i-a costat pe cei de la "Apă-Canal Chişinău" opt milioane şi două sute de mii de lei.