În ziua alegerilor, Centrele multifuncţionale ale ASP vor activa conform unui program special de muncă
Sursa foto:ASP Vizualizari:

În ziua alegerilor, Centrele multifuncţionale ale ASP vor activa conform unui program special de muncă

Agenţia Servicii Publice informează cetăţenii Republicii Moldova cu drept de vot, că duminică 1 noiembrie  2020, în ziua desfăşurării alegerilor Preşedintelui Republicii Moldova, Centrele multifuncţionale ale ASP vor activa, conform unui program special de muncă: în intervalul orelor 7:00-21:00.

La solicitarea cetăţenilor Republicii Moldova cu vârsta peste 18 ani vor fi eliberate buletine de identitate provizorii şi vor fi înmânate buletinele de identitate confecţionate.

E de menţionat că în perioada 27 octombrie - 1 noiembrie 2020, Centrele multifuncţionale din cadrul ASP  vor asigura eliberarea, în mod gratuit, a buletinului de identitate provizoriu, la solicitarea cetăţenilor Republicii Moldova care nu deţin buletin de identitate sau al căror buletin de identitate nu este valabil, inclusiv celor care nu beneficiază de înlesniri la eliberarea acestui document în condiţiile prevederilor legale.

Eliberarea buletinelor de identitate provizorii în perioada enunţată se va efectua, conform principiului teritorial, şi anume:

a) la Centrul multifuncţional în a cărui rază de competenţă teritorială solicitantul are înregistrare la domiciliu sau la reşedinţa temporară, care este valabilă.

b) în cazul în care solicitantul are înregistrare şi la domiciliu şi la reşedinţa temporară şi acea din urmă este valabilă, buletinul de identitate provizoriu se va elibera numai la Centrul multifuncţional în a cărui rază de competenţă teritorială acesta îşi are reşedinţa temporară valabilă;

c) cetăţenilor cu drept de vot care anterior nu au deţinut acte de identitate, buletinul de identitate provizoriu li se va elibera la subdiviziunea ASP în a cărei rază de competenţă teritorială solicitantul concomitent se va înregistra la domiciliu sau la reşedinţa temporară;

d) cetăţenilor cu drept de vot radiaţi din evidenţă - la Centrul multifuncţional în rază de competenţă teritorială a căruia se află ultimul domiciliu sau, după caz, ultima reşedinţă temporară, sau la subdiviziunea respectivă în a cărei rază de competenţă teritorială solicitantul concomitent se va înregistra la domiciliu sau la reşedinţa temporară.

Solicitanţii nu vor prezenta documentele de stare civilă dacă nu au intervenit schimbări în datele personale de la eliberarea ultimului act de identitate sau în cazul în care informaţia cu privire la datele personale şi modificarea lor se atestă în Registrul de stat al populaţiei.

Cetăţenii Republicii Moldova, care au depus cererea pentru eliberarea buletinului de identitate  în perioada 1 octombrie – 29 octombrie 2020, pot ridica actul de identitate până la data de 30 octombrie 2020, inclusiv şi în cazul în care termenul limită al comenzii depăşeşte această dată, indiferent de tariful achitat.

Pentru informaţie suplimentară suntem la dispoziţia Dumneavoastră prin e-mail: [email protected][email protected], pagina de Facebook a Agenţiei Servicii Publice, web pagina oficială www.asp.gov.md, precum şi la numărul de telefon 14909 al Call-centrului.

Similare
RECOMANDĂRI