Strada Ion Creangă din Chişinău rămâne în paragina. Lucrările de reparaţie care abia au început, vor fi oprite. Municipalitatea va rezilia contractul cu firma de construcţii, pentru că proiectul de reabilitare a arterei s-a scumpit cu 70%. S-a dovedit că volumul de reparaţii va fi mult mai mare decât cel stabilit în carnetul de sarcini.
Proiectul de reabilitarea a străzii Ion Creangă a fost realizat în anul 2011 însă lucrările au început abia la sfârşitul anului 2018. La jumătate de drum, compania de construcţii şi-a dat seama că lucrările vor costa mai mult decât a fost iniţial stabilit. Astfel, contractul va fi reziliat.
„O să fie organizat în baza proiectului nou deja care e actualizat anunţat altă licitaţie şi desemnat alt câştigător. Când o să fie? Nu cred că reuşim anul acesta”, spune primarul interimar al Capitalei, Adrian Talmaci.
Până acum, lucrările au fost executate în proporţie de doar 25%. Volumul de muncă realizat va fi achitat de către Primăria Chişinău. Acum se lucrează la reactualizarea proiectului de reabilitarea capitală.
„Practic acolo s-a schimbat radical proiectul rutier. Dacă vorbim acolo de la 8 cm de asflat care era preconizat iniţiat de a aşterne acum s-a ajuns la 15 cm. Asta e o soluţie bună de proiect”, spune şeful Direcţiei Generale Transport.
Strada Ion Creangă are o lungime de 2 km şi nu a mai fost reparată de 30 de ani. Iniţial, pentru reparaţia străzii s-au alocat 44 de milioane de lei iar lucrările urmau să fie gata până la sfârşitul acestei veri.
„O să fie organizat în baza proiectului nou deja care e actualizat anunţat altă licitaţie şi desemnat alt câştigător. Când o să fie? Nu cred că reuşim anul acesta”, spune primarul interimar al Capitalei, Adrian Talmaci.
Până acum, lucrările au fost executate în proporţie de doar 25%. Volumul de muncă realizat va fi achitat de către Primăria Chişinău. Acum se lucrează la reactualizarea proiectului de reabilitarea capitală.
„Practic acolo s-a schimbat radical proiectul rutier. Dacă vorbim acolo de la 8 cm de asflat care era preconizat iniţiat de a aşterne acum s-a ajuns la 15 cm. Asta e o soluţie bună de proiect”, spune şeful Direcţiei Generale Transport.
Strada Ion Creangă are o lungime de 2 km şi nu a mai fost reparată de 30 de ani. Iniţial, pentru reparaţia străzii s-au alocat 44 de milioane de lei iar lucrările urmau să fie gata până la sfârşitul acestei veri.