ACTUALITATE

A cumpărat o saltea ortopedică, care s-a dovedit a fi necalitativă. Un chişinăuian s-a adresat la Protecţia Consumatorilor

post-img

Un consumator din Chişinău a achiziţionat recent pentru familia sa o saltea ortopedică în valoare de circa 7000 lei. După utilizarea acesteia timp de o lună, s-a constatat că aceasta este necalitativă, prin faptul că patul a începută să fie zgomotos după amplasarea saltelei. Cu acest motiv invocat, s-a adresat către agent economic pentru a-i fi înlocuit produsul sau pentru a-i fi returnaţi banii.

Agentul economic vizat nu a reuşit să se încadreze în termenul legal de 14 zile calendaristice pentru a satisface pretenţiile consumatorului. Drept urmare, bărbatul a înaintat o reclamaţie către Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor şi Supravegherea Pieţei.

Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor a examinat cazul şi prin întreprinderea măsurilor necesare, consumatorului i-au fost restituiţi 7169 lei.